čtvrtek 7. února 2008

Haiku

Dnes nám nová češtinářka zadala napsat sloh,křížovku,prostě cokoliv na téma "Království".
A jelikož jsem líný. napsal jsem jí Haiku. (japonská forma poezie psaná formou 5-7-5 kdy čísla představují počet slabik na řádek)
No a víte co? Docela se mi povedlo. Tak co s ním? A tu mi probleskl hlavou nápad: "Budu tím otravovat těch pár lidí co čtou tenhle blog." Takže tady je. Nijak se to nejmenuje,jsem líný vymýšlet název.

Svět bez hrdinů,
potemnělá království,
konec pohádky...



Myslím že se to sem hodí protože je to takové uvažovací.

2 komentáře:

Tiny Lady řekl(a)...

A víš co? Podle mě je to pěkné, navozuje to ten správný chvilkový dojem. Na mne osobně to zapůsobilo jako takový záchvěv beznaděje, povzdech nad bezútěšností situace, což mi přijde až legračně kontrastující s tím, co jako první problesklo hlavou mně: Království -> a žili šťastně až do smrti. Ale co, každý jsme nějaký ^^

Wizardy řekl(a)...

To mi proběhlo taky hlavou jako první ale začínal jsem tím sedmislabičným veršem protožej sem usoudil že v tom petislabičném mi nevyjdou slabiky na nějaké inteligentní slovo pokud do něj nacpu království =D A potemnělá má přesně ten správný počet slabik. Pak už to šlo tak nějak samo. A děkuju za uznání.