pondělí 21. ledna 2008

Pohled rozdrážděného muže

"Všechny se oblíkaj jak děvky ale nedá ani jedna!"

Toto se dnes ozvalo již po bůhví kolikáté od doby co jsem to poprvé vyslovil já. Je to má odpověď na problém nerozhodného postoje k ženskému odívání. Odpověď na otázku kterou mi položil můj kamarád když jsme nadávali na na sporé oblečení dívek v naší škola. "A vám to vadí?"
Jak se to vezme. Do určité míry a po určitý čas je snesitelné všechno ale 5 dní v týdnu,20 dní v měsící,a bůhvíkolik za rok, to je trochu moc.

Holky, až vás v noci v parku někdo přepadne a znásilní, MŮŽETE SI ZA TO SAMY!

P.S.: Někdo už to musel říct ;-)

7 komentářů:

Tiny Lady řekl(a)...

Správně, u silnic je vždycky větší odezva než v parku, že? :D

Hm, rozdrážděný nebo podrážděný?

Anonymní řekl(a)...

Ariss, co obojí X)

Proč mám pocit, že tu poslední větu, že si za to můžeme sami...někde slyšela XD

Wizardy řekl(a)...

Obojí Arissko. =D

Thes řekl(a)...

wau, ty mi pomáháš přestávat mít depky z toho, že jsem out XD

Anonymní řekl(a)...

*potřese si s Thes rukou* XD jsem taky out XD

Anonymní řekl(a)...

Bez komentáře

Anonymní řekl(a)...

Hello. And Bye.