pondělí 14. ledna 2008

Že to chcete vědět? ;-)

Jak často se zajímáte o cizí soukromí? Dnes už asi dost často že? Dělá to každý. Stala se z toho jakási móda. Když prozradíte člověku jací jste,není vám líp? A když vám někdo prozrazuje intimnosti,nesedíte tiše jako pěny,možná s lehkým úsměvem a neposloucháte? Zvědavost se tomu říká. Všichni rádi posloucháme o cizím soukromí a možná i rádi některé věci prozrazujeme protože to navozuje pocit intimity,jakýsi bližší vztah s druhým člověkem.

Tohle je jen krátká úvaha,bohužel ;-)

5 komentářů:

Goldstein řekl(a)...

Pěkný...moc hezký...a pravdivý

Wizardy řekl(a)...

Jé on to i někdo čte =D

Thes řekl(a)...

já ráda, Teo! xD

Anonymní řekl(a)...

Thes, já taky, ale co jsem to teď chtěla....joo! XD Máš pravdu, i když si mi nedávno pár lidí stěžovalo, že o mně nic neví a já o nich skoro všechno XD

Thes řekl(a)...

to znám xD