úterý 11. prosince 2007

Žil byl jeden textový soubor

Ano, je to tu zas. Vítejte u půlnočního pořadu "Brnění v prstech". V dnešním Brnění se podíváme na pustý,nezajímavý a odsouzeníhodný citový život jednoho nejmenovaného muže. A dnešním výhercem se stává.....já osobně!
To je překvápko co? A rychle do vás než si uvědomíte jak pokleslý text to vlastně čtete. Už mám zase před sebou klávesnici, zdroj veškerého zla tohoto světa a předmět který mi umožnil psát sáhodlouhé srdceryvné texty o tom jak jsem nešťastný. Ale co to kecám, to se z toho přece nedá vyčíst vždyť je v tom vždycky úplný chaos. A teď razantně změníme téma protože jsem našel novou inspiraci. Kritický nedostatek dívek v krvi. Co to je a kde se to vzalo? No doufám že touto téměř smrtelnou chorobou trpím jen já. Je způsobena dlouhodobou absencí jakéhokoliv vztahu která se u některých jedinců projevuje silnými abstinenčními příznaky. Takoví člověk neustále řeší jestli náhodou není do někoho zamilovaný. Alespoň mám čím se půl dne zabývat. Stejně vždycky nakonec dojdu k tomu že už mi z toho hrabe. Příliš mnoho žen a příliš málo času. A příliš mnoho morálních zásad které z toho času vesele ukrajují. Já nejsem ten typ co by šel do města na "dízu" balit holky. To nějak není pro mně. Navíc co bych tam potkal? Radši ani nemyslet. A tak vůbec obecně,balení mi nikdy nešlo já jsem se radši vždycky stával vědomým objektem. Je to vypočítavé a příjemné. A navíc jsem hrozný ješita,to k tomu taky přispívá. Začínám mít nemilý pocit že nemám co psát a to se přece nemůže stát. To by bylo něco podobného konci světa. Den kdy Tomáš ztratil inspiraci. Ne k tomu nesmí dojít. Tento text bude dál pokračovat s hrdě pozvednutou vlajkou svobody! Za všechny muže! Míň zimy,víc bikin! Síťované tričko do každé rodiny. Dívky když už chodíte polonahé tak se podle toho chovejte a netvařte se jako neviňátka,stejně vám to nikdo nežere! Tak to bylo pár slov od sponzorů. A teď zpátky k bezobsažnému textu na který se tu pokoušíme již pár desítek minut jaksi soustředit. Cigarety. Považujete to za problém? Já totiž ano. Vy se nemusíte koukat na svůj vnitřní seznam atraktivních dívek a červenou fixou si v něm škrtat každou která měla v ruce cigaretu. Vy totiž nejspíš nemáte mé zásady že? No nebojte se to přiznat,já sice nekouřím ale abstinent nejsem,nikdo není dokonalý (i když k tomu mám zatraceně blízko). Sme se dostali celkem daleko koukám. Od začátku dokumentu samozřejmě. HOLKY, NEKUŘTE CIGARETY! Líbat se s kuřačkou je jak sežvýkat krabičku cigaret. (fuj tajksl nikdy víc) Takže ten seznam holek se celkem ztenčuje. A to je docela deprimující. Ale zase mě to vyléčilo z platonické lásky ke spolužačce co sem se do ní zabouchnul v šestý třídě. Takže cigarety získávají jedno malé, bezvýznamné plus. To není moc na zvýšení skóre že?
A teď pár slov o Tetě Áje které si sama vyžádala. Teta Ája nosí brýle bez kterých by jí to vůbec neslušelo. Teta Ája poslední dobou nosí ve vlasech šátek či co, který používá místo mašle. Posledně měla modrý (barvu očí si nepamatuju ale co měl kdo na hlavě za volovinu to si všimnu) a pak už se dostávám na tenký led protože čím víc nad tím přemýšlím tím rychleji mi to všechno uniká takže už si nepamatuju co měla na sobě dál. Akorát že sem jí seděl v tramvaji na klíně a dostal sem kousnout jablíčka. A že Freyuška byla unavená. A já sem taky unavený protože už píšu naprostý kraviny.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Zase jsem to zhltla...ehm ^^ btw.: S tim kouřením souhlasim....mně stačí to jenom vidět ^^

Thes řekl(a)...

vicemene souhlasim taky..